KĀDA IR TAVA CENA?
Šobrīd aktīvā pārdošanā ir izvietoti cilvēki-patērētāji. Katrs no tiem maksā savu cenu. Viens ir gatavs pārdoties par alu un virtuli, cits par iespēju ceļot. Kāds būtu gatavs atdoties par jaunāko IPhone modeli vai iespēju laimēt loterijā miljonu. Piedāvājumi birst kā no pārpilnības raga, tiek piedomāts par visu patērētāju gaumēm.
Lielā mērā izšķiršanās ir arī par tavu darbu, taviem algas grašiem. Vai tu būtu gatavs ar tiem riskēt, lai sevi pazudinātu? Vai tas ko dari, vai tas kā tu to dari, vai kompromisi uz ko tev šobrīd jāiet ir tas, kas ar tevi rezonē? Tik daudz jautājumu, bet doma viena. Vai esi gatavs tirgot savu ķermeni eksperimentam ar cilvēci, vai esi gatavs spēlēt krievu ruleti, kur iespējamība iet bojā ir samērā liela?
Bet varbūt esi no tiem, kam cenas nav, kas apzinās savu sākotni un savu mūžību. Un piedāvātā summa var būt liela un katra nākamā pievienotā nulle piedāvājumā nerada tevī šaubas par izvēli. Tu sevi vienkārši nepārdod, tu esi nenovērtējams.