Gramatika pāri radošumam
Šis ir gadsimts, kad visvairāk pieprasītā prasme būs RADOŠUMS. Vai izglītības sistēma ir tam piemērota un to attīsta? Nē. Gramatika ir svarīgāka par radošumu. Gramatika 6 stundas nedēļā, radošās nodarbībās 3. Gramatika rūpējas par pareizību un noteiktu kasti, kurā visiem būs dzīvot. Kāpēc ir tik svarīgi nosargāt noteikto valodas formu, kad liekas, ka tā runāt ir pareizi? Un kas ir pareizi? Vai valoda nav tāpēc, lai saprastos? Vai valoda nav dzīva? Psiholoģiskie eksperimenti ir pierādījuši, ka mēs atceramies mazāk par 10% no verbālās informācijas. Tad kāpēc mēs tik ļoti gribam izkopt šos 5-10 %? Neverbālā informācija ir radošā puse un ar to mēs izsakām vairāk par 30% informācijas. Kāpēc, lai skolās netrenētu to? Kāpēc mūsu valoda lai nebūtu evolucionāra un unikāla? Kāpēc viņa rīt nevarētu būt savādāka par šodienu, ja tā es jūtu, ja tā es varu sevi izteikt precīzāk? Kurš putns dzied tādu pašu dziesmu kā vakar? Ar tādām pašām pauzēm, intonācijām un tiem pašiem burtiem un secību. Katru dienu viņš dzied savu unikālo dziesmu.